Celibatari din toată lumea UNIŢI-VĂ!

Conceput din dorinţa de a scrie, de a oferi (poate) câteva răspunsuri pe diferite teme,  și a stârni surâsuri. 

Aş dori să unesc cât mai multe persoane singure sau care nu sunt singure (practic), dar SE SIMT singure.
Aş fi vrut să-l numesc: „Celibatari din toată lumea, UNIŢI-VĂ!”, dar era prea lung; plus că nu se adresează exclusiv celibatarilor.

Update 2 Februarie 2014

Așa că m-am gândit la eu merit, pentru că tu meriți, el/ea merită, toți merităm. 

Viaţa nu este eternă aşa că nu o irosi plângând în zadar pentru lucruri/persoane ce au plecat din viaţa ta. (Aici nu mă refer la persoane care ne-au părăsit pentru o lume mai bună. -(, Dumnezeu să-i ierte.)

Italienii au o expresie ce-mi place mult: „nu plânge pe laptele vărsat”... se ştie că e imposibil de recuperat... Hmm, dar poate berea e... că poţi să lingi ca un căţeluş pe unde a căzut. Dar nu e prea igienic şi îţi sugerez să o laşi baltă. Literar.. lasă balta aia de bere acolo!!!... poţi avea alta.

Aş vrea să devină un loc unde să ne strângem cu toţii, să vorbim/discutăm, să ne dăm idei, să ne zicem ofurile.
Voi scrie mult despre atitudine, toleranţă, iubire, înţelegere, frumuseţe, comportamentul uman.
Dar nu numai: voi face și ceva recenzii la produse/magazine on line. Dar nu voi recomanda nuiciodată ceva în ce nu cred sau nu sunt de acord.
Voi povesti cu verve întâmplări reale despre persoane ce cunosc și care MI-AU dat permisiunea să o fac. NU aș trăda NICIODATĂ încrederea cuiva!
Vei citi articole picante, ironice, pline de satiră; vei găsi şi pamflete şi multe istorii amuzante... adevărate sau inventate.

Această pagină NU este de tip Wikipedia, nu dau lecţii de istorie sau de viaţă.
Sunt amintirile, istoriile, gândurile, trăirile, sentimentele mele.
Nimic nu este copiat (dacă este vei vedea o notă în articol) sau furat de la altcineva.
Respect este cuvântul de ordine. Mă respecţi - te respect. Nu?! Nu o fac nici eu.

Sunt o persoană tolerantă, dar dacă mă pălmuiești, nu-ţi voi întoarce şi celălalt obraz. 


**
Daca ai apreciat, te rog da un like, share, lasa un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alatura-te la fomidabila pagina de Facebook. O gasesti tu pe undeva pe aici. Se plimba aiurea. Nu stiu ce-i cu ea.
Dar mai ales nu uita sa ma urmaresti sau sa-mi citesti cartile pe Amazon.

Post a Comment

2 Comments

  1. Un blog super fain!
    Imi place!
    Felicitari pentru el!
    Va astept si pe blogul meu:
    http://www.totusi-iubirea.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Într-o lume plină de critici și negativitate, schimbăm perspectiva: să împărțim iubire. 🌟
PS 1 Dacă nu vrei să comentezi ca Anonim, penultimul rând din "Comentaţi ca Comment as/Name/URL:" dă posibilitatea de a-ţi scrie numele (cu sau FĂRĂ adresă URL).
PS 2 Dacă nu răspund repede este pentru că nu am acces la internet. Mai merg în pădure uneori.:D Mulţumesc.

>